Voor organisaties

De tijd waarin we leven vraagt om nieuwe antwoorden op grote vragen. Wat willen we met onze economie? Wat willen we met ons milieu? Wat willen we met onze gezondheid? De kranten staan er bol van. Wat kun je zelf doen? Het programma van Stichting Lift reikt op al deze thema’s praktische inzichten aan zodat iedereen zijn leefstijl duurzaam kan veranderen.

Iedere organisatie die bewuster wil omgaan met Geld, Groen & Gezondheid kan het programma inzetten. Bijvoorbeeld om cliënten te begeleiden naar sociale duurzaamheid, maar natuurlijk ook voor medewerkers in je eigen organisatie.

Wat betekent het actieprogramma voor organisaties?

• Organisaties kunnen eigen begeleiders laten opleiden om het Lift je leven programma te geven.
  • Dit programma bestaat uit een tweedaagse starttraining, het begeleiden van een groep waarbij persoonlijke coaching een vast onderdeel is en inspiratiebijeenkomsten. Hierbij staat intervisie en ontwikkeling van vaardigheden van de begeleider centraal.
  • Er is een individueel leertraject waarbij aanvullende coaching mogelijk is.
  • Na afloop van het programma ontvangt de begeleider een certificaat. De medewerker is dan in staat om zelf groepen in de eigen organisatie te begeleiden.
  • Jaarlijks neemt de begeleider deel aan een inspiratiebijeenkomst waarmee de certificering wordt verlengd.

Neem vooral contact op voor meer informatie: info@stichtinglift.nl

Het Lift je leven-programma wordt gemiddeld gewaardeerd met een 8,6.